Hot forum(HT)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


een speciale site voor het hotforum. http://www.hotforum.nl/forum/joytjelove/
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zelda/Eintei in RL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zelda

Zelda


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 17-07-09
Leeftijd : 27

Zelda/Eintei in RL Empty
BerichtOnderwerp: Zelda/Eintei in RL   Zelda/Eintei in RL Icon_minitimevr jul 17, 2009 10:59 am

Hooi mensen Cool

Nou, ik ben dus Zelda. Op HT en het Hotforum zullen jullie mij allemaal kennen als Eintei. Vanwaar de naam Zelda? Omdat Zelda cool is, en omdat ik haar bijna overal speel Cool Net als Link en Dawn XD. Maargoed, laten we daar maar niet uitgebreid over gaan praten.

Nou, ik heet Tara. Ik ben (bijna, vanaf 23 juli) 13, en ik woon in Gelderland. Verder ga ik het niet vertellen waar ik woon. Ik doe gymnasium, mijn favo paardje is Aschwin en ik ken Imo/Imke/Cassandra/Suicune in RL. Ik rijd met haar in de les. Zij is bijna even cool als ik Cool Mijn favoriete tv-series zijn Pokémon en Naval Criminal Investigative Servise, oftewel NCIS. Mijn favoriete spellen zijn The legend of Zelda en Pokémon (yay, ik ben voorspelbaar). Veel meer valt er niet over mij te vertellen, maar mocht je mij iets willen vertellen, mijn inbox staat open Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zelda/Eintei in RL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Personages van Eintei

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hot forum(HT) :: Even voorstellen! :: Even voorstellen!-
Ga naar: